divendres, 15 de juny del 2012

CARTA FORMAL

Hola pares,
Estar a Sabadell és mlt divertit, perquè no k¡conec res de res i el meu cosi m'esta ensenyan la ciutat.
El viatge amb tren no va ser d'alló més agradable, perquè al costat tenia unes persones molt rares i molt brutes. Escupien i fumaven de tot... Però quan estava a punt d'arribar a l'estació de Sabadell van baixar d'ak¡quell tren. El meu cosi m'estava esperant a l'estació. Quan em va veure em va venir a buscar perquè jo estava ben perdut.
En arribar a casa els meus tiets no i havia ningu i l'Albert no tenia claus, però vam tenir sort que la veina tingues claus del pis i  vam poder entrar. Els tiets van arribar de treballar al cap de 30 min i vam anar tots juns al McDonalds a sopar i dspres vam anar al cine.
PD: Recordeu-vos de natejar la piscina per quan jo vingui i de rentat el gos !!!!   muaaaks

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada