dimecres, 13 de juny del 2012

COM SERÉ D'AQUI 20 ANYS

D'aquí  a 20 anys en tindré 35. La meva alçada serà 1,74 cm, el meu cos serà fibrat i musculós perquè faré esport i aniré al gimnàs. M'agradaria poder segui en el món del futbol com entrenador d'equips.
M'agradaria ser Mosso d'Esquadra i treballar en el grup antidisturbis. Sempre m'han agradat les armes i l'acció.
Tinc un familiar que treballa de Mosso d'Esquadra i m'explica  que és una experiència única, però corres el risc que et facin mal
Per altra part, viure a la zona de Barcelona, en un xalet de dues plantes amb un gran jardí i una piscina.
Estaré casat, la meva dona serà una mica més baixa que jo, morena, amb els ulls blaus i bin físic. Tindrà una feina en una empresa internacional i guanyarà molts diners. Tindrem dos fill, un nen i una nena i la nostra mascota serà un gos

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada